Monday 28 March 2011

Selingan

Saja aku nak selitkan sedikit aktiviti yang menyimpang jauh dari tajuk blog ni. Blog aku, aku punya pasal lah nak letak apa, kan? Asal tidak melanggar undang2 dan mengganggu ketenteraman org lain, layan aje lah ya. Lagipun, inilah satu2nya blog yg aku ada, so aku tumpang lah kisah ni kat sini. Untuk kenang2an aku.

Dalam layan mancing, aku juga layan rock otai. Siapa lagi idola aku kalau bukan Awie Wings. So, bila ada yang nak sponsor tiket Teater Muzikal Lat The Kampung Boy aku pun layankan ajelah....maklum le, Awie kan pegang watak utama. Inilah first time aku nak menonton Teater Muzikal di Istana Budaya. Menarik jugak rupanya menonton teater ni. Puas hati lah tengok persembahan live diorang.

Seat aku ni kiranya OK gak, dapat tengok clear lah muka pelakon2

Aku sempat bergambar dulu, maklum la pukul 6 ptg aku dah sampai kat sini


Aku bersama Awie, sanggup aku tunggu sampai 12mlm semata2 nak bergambar dan ambik autograph Awie
Awie tetap rock!


No comments:

Post a Comment